Case in the spotlight: Modehuis Lenssen Manders

08 mrt 2022

“Wij verspreiden het magazine Looks los op de mat om nieuwe klanten in de omgeving te bereiken. In het magazine laten we de winkel, de sfeer en het aanbod zien. Ook zit er vaak een actie in, om nog meer kracht achter de campagne te zetten.” Michelle van Sinten, Modehuis Lenssen Manders

Lenssen Manders case

Lenssen Manders Mode ‘voor haar’ is met 1600 m2 aan mode in Mierlo één van de grootste zelfstandige damesmodewinkels van Zuid-Nederland. Het ruime assortiment bevat trendy, casual en stijlvolle kleding. Voor een complete look shop je naast kleding ook schoenen, jassen en accessoires volgens de laatste modetrends. Dames vanaf 16 jaar is de doelgroep van Lenssen Manders Mode.

Het magazine Looks verspreiden ze in een oplage van 100.000 exemplaren 1 a 2 keer per jaar. Met het magazine willen ze aangeven dat ze staan voor persoonlijk(aandacht), gezelligheid (café) en een ruim assortiment. “De samenwerking vind ik fijn, ze zijn erg flexibel”, zegt Michelle over Spotta.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Folders zorgen voor extra omzet. Dus waarom worden ze bedreigd? 

31-05-2023

Folders zijn een van de commercieel meest succesvolle printkanalen, maar zoals alle printmedia wordt het geconfronteerd met toenemende uitdagingen en weerstand. 

Spotta maakt huis-aan-huis bezorging slimmer en duurzamer

17-04-2023

Nieuwe bezorgmethode maakt segmentatie op huishouden mogelijk 

De ambities van onze medewerkers zijn ook onze ambities

28-03-2023

Regelmatig geven wij onze medewerkers de kans om te kunnen groeien. Adam Fic is een goed voorbeeld. Adam vertelt over zijn Spotta kansen.

Spot On: Marketing & communicatie

10-03-2023

Een energiek en dynamisch team dat altijd voor jullie klaar staat! "De werkzaamheden van onze afdeling bestaan uit activiteiten en strategieën die gericht zijn op het promoten van een product, dienst of merk bij interne en externe stakeholders”, zegt afdelingshoofd Jan-Willem Kuiper. “Wij hebben dus met elke afdeling binnen Spotta te maken als het gaat om communicatie, branding, marktonderzoek, campagnes en verkoop."

Inzamelingsactie voor Turkije en Syrië

28-02-2023

Gelukkig zijn er altijd mensen die in actie komen in tijden van nood. Zo ook Riza Uli, onze medewerker van de technische dienst. Hij heeft samen met vrienden een inzamelingsactie georganiseerd om de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië te helpen.  

Spot On: Finance & Control

23-01-2023

Dit keer staat de stafafdeling Finance & Control in de spotlights. Bij deze afdeling is er het afgelopen jaar behoorlijk wat gewijzigd. “De afdelingen Finance en Business Control & Office Support zijn samengevoegd”, zegt manager Xander Verhaal. “Vervolgens het vertrek van drie business controllers, het opvangen van hun werkzaamheden was een prestatie op zich. Tenslotte is in het najaar de afdeling Facilities erbij gekomen en is Office Support gesplitst in Facilities en Netwerkregie. De afdeling staat nu en kan uitgebouwd worden!”

Spot On: Sales - MKB (Midden en Kleinbedrijf)

11-11-2022

“Ons energieke en gezellige team kent een goede mix tussen jonge mensen en mensen die al jaren in het vak zitten. Hierdoor kunnen we ons als geen ander verplaatsen in de ondernemers van deze tijd en de snel veranderende markt”, zegt Mike Wesel, Manager MKB.

SPOT ON: Bezorgen Buitendienst

01-10-2022

Het team van Bezorgcoördinatoren maakt onderdeel uit van de afdeling Bezorgen. Binnen dit team zijn dertig Bezorgcoördinatoren toegewijd bezig met een gebied (bijv. Amsterdam): in deze regio is de coördinator de verantwoordelijke persoon voor alle afgiftepunten van folder- en weekendkranten van zijn gebied en daarmee de bezorgers die binnen dit gebied vallen.

01 / 08