Strakkere regie en minder zoekwerk: Nerds & Company maakt folderbezorging leuker

30 oktober 2024

Voor Spotta ontwikkelde Nerds & Company een native app die het werk van bezorgers aanzienlijk vereenvoudigt en inspeelt op de moderne eisen voor bezorging.

Voor Spotta ontwikkelde Nerds & Company een native app die het werk van bezorgers aanzienlijk vereenvoudigt en inspeelt op de moderne eisen voor bezorging.

De traditionele werkwijze, waarbij bezorgers zonder specifieke beperkingen hun ronde konden doen, heeft plaatsgemaakt voor een striktere en gereguleerde aanpak. Door veranderende consumentenvoorkeuren en strengere regelgeving is het essentieel geworden om de bezorging beter te sturen en te controleren.

Nerds & Company legde daarom de focus op native design, zodat de app intuïtief aanvoelt en bezorgers snel bij de belangrijkste informatie kunnen. Hiermee krijgen bezorgers direct inzicht in specifieke bezorgvoorkeuren, zoals adressen die bepaalde folders willen ontvangen of juist niet, en hun routes. Daarnaast biedt de app flexibiliteit bij onverwachte omstandigheden, zoals slecht weer, door routes digitaal oproepbaar te houden.

Deze gebruiksvriendelijke app biedt bezorgers een moderne, efficiënte werkwijze die volledig aansluit op de huidige eisen van bezorging.

 

Bekijk ook eens onze andere berichten

Hoe val je extra op in de consideration fase van de Customer Journey?

01-12-2024

Of je nu inzet op awareness, consideration of purchase in de customer journey, een folder is een essentieel touchpoint. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw folder in de consideration-fase opvalt? We hebben vier voorbeelden voor je op een rij gezet.

De kracht van de folder in de warenhuisbranche

18-11-2024

November en december zijn dé maanden om de aandacht van consumenten te trekken in de warenhuisbranche. Wist je dat maar liefst 49% van de 4,2 miljoen folderpakketontvanger warenhuisfolders en flyers leest?

De mediasynergie van print en digitaal

18-11-2024

In een tijdperk waarin digitale media domineren, blijft print een waardevolle rol spelen in de mediamix van bedrijven. Dit artikel verkent hoe de sterke punten van digitale en printmedia elkaar kunnen versterken om de ultieme customer journey te creëren.

Slaapexpert Beter Bed lanceert ‘Beter Slapen Nieuws’

15-11-2024

Beter Bed heeft een duidelijke missie: heel Nederland bewustmaken van het belang van goed slapen. Met dit doel voor ogen lanceerde Beter Bed in juni een nieuw initiatief: Beter Slapen Nieuws.

Yme Pasma over de toekomst van Spotta: digitalisering als sleutel tot succes

8-11-2024

In de nieuwste aflevering van de Nerd Cast Podcast bespreekt onze algemeen directeur Yme Pasma onder meer de innovatieve stappen die Spotta heeft gezet met het platform InMijnBus. 

Folders: de overeenkomsten en verschillen tussen Nederland en Oostenrijk! 

23-09-2024

Twee recente studies uit Nederland en Oostenrijk illustreren duidelijk de overeenkomsten en verschillen in waardering voor folders tussen beide landen.

Nieuw bij Spotta: De Flyerscan!

19-9-2024

Wil je weten of jouw folder of flyer de aandacht trekt die het verdient? Meld je dan nu aan voor de Flyerscan! 

 

De kracht van folders in de huis-, tuin- en dierbranche

19-09-2024

In de huis-, tuin- en dierbranche zijn folders onmisbaar om consumenten te bereiken en te inspireren.

 

01 / 08