Inzamelingsactie voor Turkije en Syrië

28 feb 2023

Gelukkig zijn er altijd mensen die in actie komen in tijden van nood. Zo ook Riza Uli, onze medewerker van de technische dienst. Hij heeft samen met vrienden een inzamelingsactie georganiseerd om de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië te helpen. 

InzamelingAardbeving.jpg

In de vroege ochtend van een koude februarinacht werden we verrast met het nieuws dat er een zware aardbeving had plaatsgevonden in Turkije en Syrië. Een ramp die duizenden mensen heeft getroffen en veel verdriet en verwoesting heeft veroorzaakt. Gelukkig zijn er altijd mensen die in actie komen in tijden van nood. Zo ook Riza Uli, onze medewerker van de technische dienst. Hij heeft samen met vrienden een inzamelingsactie georganiseerd om de slachtoffers van deze aardbeving te helpen.  
 
In korte tijd heeft Riza samen met zijn vrienden hulpgoederen verzameld zoals winterkleding, babyluiers, elektrische dekens, voeding en dekens. De vraag is, hoe krijg je al deze spullen op een veilige en efficiënte manier naar het rampgebied? Spotta heeft een bijdrage geleverd om alle goederen te transporteren naar het rampgebied. Met de hulp van Spotta konden alle verzamelden goederen veilig en snel getransporteerd worden naar de mensen in nood. 

Bekijk ook eens onze andere berichten

Het laatste nieuws van InMijnBus

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

Met #Folderkiezer!

Versterk jouw merkimperium en zie op korte termijn omzet stijgen met het Folderpakket!

In dit artikel lichten we aan de hand van een use case over een A-merk tandpasta toe hoe je jouw merkbekendheid en tegelijkertijd korte termijn omzet laat stijgen!

 

Elk jaar 12 keer naar de maan en terug, emissievrij!

Hoe pakken we bij Spotta de last mile aan, zodat deze niet alleen 100% emissievrij is maar ook zo efficiënt mogelijk verloopt?

 

Digitale of papieren folders: Wat is het meest duurzaam?

Is de papieren folder werkelijk vervangbaar door zijn digitale tegenhanger en zijn digitale communicatiekanalen echt zoveel duurzamer? 

 

Uitrol InMijnBus bij eerste gemeenten succesvol

Op 1 december jl. zijn 16 gemeenten overgegaan op InMijnBus. De eerste resultaten bevestigen de positieve bijdrage van het nieuwe bezorgmodel aan het slimmer en duurzamer maken van folderverspreiding.

 

Fisherman’s Friend zet huis-aan-huis sampling in

Om hun marktpenetratie verder te verhogen, heeft Fisherman’s Friend een grote retailcampagne van 1+1 gratis via de Albert Heijn gelanceerd. Als onderdeel van deze campagne hebben ze in week 45 huis-aan-huis sampling ingezet. 

 

01 / 08