Gemeente Duiven informeert inwoners over InMijnBus

9 november 2023



Om het gebruik van reclamefolders duurzamer en efficiënter te maken, introduceert Spotta het nieuwe bezorgmodel InMijnBus. Gemeente Duiven is een van de gemeenten waar InMijnBus binnenkort wordt geïntroduceerd. Naast de verspreiding van informatiefolders in/op het wekelijkse folderpakket en een lokale reclamecampagne vanuit Spotta, informeert Gemeente Duiven haar inwoners ook zelf proactief over InMijnBus via een bericht op Facebook.

In de Facebook-post leggen ze de beslissing van de gemeenteraad met betrekking tot het ontvangen van ongeadresseerde folders uit. Ook wijzen ze de inwoners erop dat als ze het folderpakket van Spotta willen blijven ontvangen, zij zich moeten aanmelden op inmijnbus.nl. De hele post kun je lezen in de afbeelding.

Gemeente Duiven over InMijnBus

Wil jij het wekelijkse folderpakket van Spotta blijven ontvangen? Ga naar InMijnBus.nl.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Het laatste nieuws van InMijnBus

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

Met #Folderkiezer!

Versterk jouw merkimperium en zie op korte termijn omzet stijgen met het Folderpakket!

In dit artikel lichten we aan de hand van een use case over een A-merk tandpasta toe hoe je jouw merkbekendheid en tegelijkertijd korte termijn omzet laat stijgen!

 

Elk jaar 12 keer naar de maan en terug, emissievrij!

Hoe pakken we bij Spotta de last mile aan, zodat deze niet alleen 100% emissievrij is maar ook zo efficiënt mogelijk verloopt?

 

Digitale of papieren folders: Wat is het meest duurzaam?

Is de papieren folder werkelijk vervangbaar door zijn digitale tegenhanger en zijn digitale communicatiekanalen echt zoveel duurzamer? 

 

Uitrol InMijnBus bij eerste gemeenten succesvol

Op 1 december jl. zijn 16 gemeenten overgegaan op InMijnBus. De eerste resultaten bevestigen de positieve bijdrage van het nieuwe bezorgmodel aan het slimmer en duurzamer maken van folderverspreiding.

 

Fisherman’s Friend zet huis-aan-huis sampling in

Om hun marktpenetratie verder te verhogen, heeft Fisherman’s Friend een grote retailcampagne van 1+1 gratis via de Albert Heijn gelanceerd. Als onderdeel van deze campagne hebben ze in week 45 huis-aan-huis sampling ingezet. 

 

01 / 08