De winnaars van de 'Beste Folder Award' 2022 zijn bekend!

21 jun 2022

In de afgelopen maanden hebben consumenten ruim 92.000 beoordelingen gegeven over hun favoriete folders. Donderdag 9 juni werden de resultaten onthuld: de papieren folder van Lidl én de online folder van Dirk zijn bekroond tot overall winnaars van de verkiezing ‘Beste Folder Award’ 2022! Naast Lidl en Dirk van den Broek hebben GroenRijk Retail, Casa International, ICI PARIS XL, Expert (Nederlandse Expert Groep) en Action ook een prijs gekregen tijdens het event ‘Catch the Shopper’.

Winnaars best folder awards 2022

Nieuw dit jaar is het oordeel van een deskundig jurypanel. Dit panel heeft de genomineerde folders beoordeeld op dezelfde aspecten als de consument. De panelleden zijn betrokken bij het ontwerp, het drukken, de techniek en de distributie of verspreiding van de folder. De beoordeling van het jurypanel telde voor 30% mee in het eindresultaat. De overige 70% is nog steeds bepaald door consumenten.

Namens Spotta nogmaals van harte gefeliciteerd aan alle winnaars!

Bekijk ook eens onze andere berichten

Hoe Budget Thuis zijn folderverspreiding optimaliseerde met doelgroepsegmentatie

In dit artikel lees je hoe Budget Thuis met behulp van een datagestuurde aanpak voor folderverspreiding indrukwekkende resultaten behaalde. 

 

Ontvangers van het folderpakket vinden het goed dat hun voorkeur wordt overgenomen

Recent onderzoek uitgevoerd door  DirectResearch laat zien dat 93% van de folderpakket ontvangende huishoudens het goed vindt dat wij hun voorkeur digitaal overnemen op InMijnBus.

 

Het laatste nieuws van InMijnBus

12-03-2024

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Facts & Figures: het folderpakket

27-02-2024

In deze infographic ontdek je interessante en leerzame feitjes over het folderpakket van Spotta! 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

11-02-2024

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

08-02-2024

Met #Folderkiezer!

Versterk jouw merkimperium en zie op korte termijn omzet stijgen met het Folderpakket!

30-01-2024

In dit artikel lichten we aan de hand van een use case over een A-merk tandpasta toe hoe je jouw merkbekendheid en tegelijkertijd korte termijn omzet laat stijgen!

 

Elk jaar 12 keer naar de maan en terug, emissievrij!

Hoe pakken we bij Spotta de last mile aan, zodat deze niet alleen 100% emissievrij is maar ook zo efficiënt mogelijk verloopt?

 

01 / 08