De winnaars van de 'Beste Folder Award' 2022 zijn bekend!

21 jun 2022

In de afgelopen maanden hebben consumenten ruim 92.000 beoordelingen gegeven over hun favoriete folders. Donderdag 9 juni werden de resultaten onthuld: de papieren folder van Lidl én de online folder van Dirk zijn bekroond tot overall winnaars van de verkiezing ‘Beste Folder Award’ 2022! Naast Lidl en Dirk van den Broek hebben GroenRijk Retail, Casa International, ICI PARIS XL, Expert (Nederlandse Expert Groep) en Action ook een prijs gekregen tijdens het event ‘Catch the Shopper’.

Winnaars best folder awards 2022

Nieuw dit jaar is het oordeel van een deskundig jurypanel. Dit panel heeft de genomineerde folders beoordeeld op dezelfde aspecten als de consument. De panelleden zijn betrokken bij het ontwerp, het drukken, de techniek en de distributie of verspreiding van de folder. De beoordeling van het jurypanel telde voor 30% mee in het eindresultaat. De overige 70% is nog steeds bepaald door consumenten.

Namens Spotta nogmaals van harte gefeliciteerd aan alle winnaars!

Bekijk ook eens onze andere berichten

Het laatste nieuws van InMijnBus

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

Met #Folderkiezer!

Versterk jouw merkimperium en zie op korte termijn omzet stijgen met het Folderpakket!

In dit artikel lichten we aan de hand van een use case over een A-merk tandpasta toe hoe je jouw merkbekendheid en tegelijkertijd korte termijn omzet laat stijgen!

 

Elk jaar 12 keer naar de maan en terug, emissievrij!

Hoe pakken we bij Spotta de last mile aan, zodat deze niet alleen 100% emissievrij is maar ook zo efficiënt mogelijk verloopt?

 

Digitale of papieren folders: Wat is het meest duurzaam?

Is de papieren folder werkelijk vervangbaar door zijn digitale tegenhanger en zijn digitale communicatiekanalen echt zoveel duurzamer? 

 

Uitrol InMijnBus bij eerste gemeenten succesvol

Op 1 december jl. zijn 16 gemeenten overgegaan op InMijnBus. De eerste resultaten bevestigen de positieve bijdrage van het nieuwe bezorgmodel aan het slimmer en duurzamer maken van folderverspreiding.

 

Fisherman’s Friend zet huis-aan-huis sampling in

Om hun marktpenetratie verder te verhogen, heeft Fisherman’s Friend een grote retailcampagne van 1+1 gratis via de Albert Heijn gelanceerd. Als onderdeel van deze campagne hebben ze in week 45 huis-aan-huis sampling ingezet. 

 

01 / 08