Catch the Shopper & uitreiking Best Folder Award

08 mrt 2022

Op 9 juni is het zover: Catch the Shopper 2022! Een dag vol inspiratie, informatie en netwerken. Het winkel- en communicatielandschap blijft volop veranderen. Daarom moeten retailers en merken nog beter samenwerken om de juiste tools in te zetten om concurrentievoordeel te creëren en de consument aan zich te binden.

Catch the shopeer

Op 9 juni 2022 komen nationale en internationale retailers, merken en experts bijeen om uitdagingen en kansen met ideeën en oplossingen uit te wisselen. Learn from the best!  
 
Ook is de uitreiking van de Best Folder Awards tijdens dit evenement. Het is dé consumentenprijs voor on- en offline folders. Nieuw dit jaar is de uitreiking van de Shopper Marketing Awards! De genomineerden voor de Shopper Marketing Awards presenteren live on stage hun case. Een deskundige jury kiest de winnaars.  
 
Spotta is als hoofdsponsor ook aanwezig bij Catch the shopper. Zien we je 9 juni in Kamerik? Meld je hier aan.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Het laatste nieuws van InMijnBus

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

Met #Folderkiezer!

Versterk jouw merkimperium en zie op korte termijn omzet stijgen met het Folderpakket!

In dit artikel lichten we aan de hand van een use case over een A-merk tandpasta toe hoe je jouw merkbekendheid en tegelijkertijd korte termijn omzet laat stijgen!

 

Elk jaar 12 keer naar de maan en terug, emissievrij!

Hoe pakken we bij Spotta de last mile aan, zodat deze niet alleen 100% emissievrij is maar ook zo efficiënt mogelijk verloopt?

 

Digitale of papieren folders: Wat is het meest duurzaam?

Is de papieren folder werkelijk vervangbaar door zijn digitale tegenhanger en zijn digitale communicatiekanalen echt zoveel duurzamer? 

 

Uitrol InMijnBus bij eerste gemeenten succesvol

Op 1 december jl. zijn 16 gemeenten overgegaan op InMijnBus. De eerste resultaten bevestigen de positieve bijdrage van het nieuwe bezorgmodel aan het slimmer en duurzamer maken van folderverspreiding.

 

Fisherman’s Friend zet huis-aan-huis sampling in

Om hun marktpenetratie verder te verhogen, heeft Fisherman’s Friend een grote retailcampagne van 1+1 gratis via de Albert Heijn gelanceerd. Als onderdeel van deze campagne hebben ze in week 45 huis-aan-huis sampling ingezet. 

 

01 / 08