Terug

Algemeen

Hoe werkt Spotta.nl?

Gebruik de bovenste zoekbalk om te zoeken naar folders, winkels, producen of merken, zowel landelijk als bij jou in de buurt. Zo vind je altijd de aanbiedingen die bij jou passen.

Hoe kan ik zoeken op Spotta.nl?

Gebruik de bovenste zoekbalk om te zoeken naar folders, winkels, producen of merken, zowel landelijk als bij jou in de buurt. Zo vind je altijd de aanbiedingen die bij jou passen.

Hoe kan ik een folder delen met familie en vrienden?

Boven een geopende folder staat een zoekbalk. Gebruik de icoontjes in de zoekbalk om folders te delen via Facebook, Google +, Pinterest, Twitter of e- mail. Handig en makkelijk!

Waar kan ik vragen stellen over producten uit de folders?

Voor informatie over aanbiedingen en producten kun je terecht bij de afzender van de folder; de winkel of site waar het product of de aanbieding te koop is. Open je een folder, dan vind je naast de eerste en laatste pagina een blokje met winkelinformatie. Of ga naar het winkeloverzicht. Spotta verkoopt zelf geen producten.

Kan ik de producten uit de folder op Spotta.nl ook online bestellen?

Open je een folder, dan vind je naast de eerste en laatste pagina een blokje met winkelinformatie. Klik op het websiteadres van de winkel om te zien of deze ook een webwinkel heeft, waar je direct online je producten kunt bestellen. Spotta verkoopt zelf geen producten.

Ik mis een folder op Spotta.nl. Kan ik dat doorgeven?

Spotta.nl wil het meest complete en nieuwste folderaanbod tonen. Als een winkel geen actuele folder heeft, wordt deze uiteraard niet getoond. Als je de folder van een bepaalde winkel mist, laat dit dan weten via onze klantenservice.

Ik mis een winkel op Spotta.nl. Kan ik dat doorgeven?

Spotta.nl presenteert de reclamefolders van alle populaire winkels. Als een winkel geen actuele folder heeft, kan het zijn dat deze winkel niet wordt getoond. Als je een bepaalde winkel mist, laat dit dan weten via onze consumentenservice.

In een folder op Spotta.nl zag ik andere aanbiedingen staan dan in de folder die ik thuis heb ontvangen. Kan dat?

Het kan dat winkels verschillende versies hebben van een folder. Bijvoorbeeld met verschillende aanbiedingen per filiaal. Als je je postcode invoert in de zoekbalk, dan krijg je folder voor jouw buurt.

Ik heb een vraag en/of klacht over de bezorging van het Spotta folderpakket?

Jazeker! We willen je graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Laat ons je vraag of klacht weten via het contactformulier van onze klantenservice.

Ik heb geen folderpakket ontvangen.

Wat vervelend dat je de folders niet hebt ontvangen. Zondag, maandag en dinsdag zijn onze vaste bezorgdagen. Indien het folderpakket op woensdag nog niet is bezorgd, ontvangen wij daarvan graag een melding via ons contactformulier. Aan de hand van je postcode en huisnummer kunnen wij de melding oppakken. Wist je dat je alle folders ook kunt bekijken op Spotta.nl? Elke zondag staan de nieuwe folders online.

Wat zijn de bezorgdagen van het Spotta folderpakket?

Zondag, maandag en dinsdag zijn onze vaste bezorgdagen. Indien het folderpakket op woensdag nog niet zijn bezorgd, ontvangen wij daarvan graag een melding via ons contactformulier. Aan de hand van jouw postcode en huisnummer kunnen wij de melding oppakken. Wist je dat je alle folders ook kan bekijken op Spotta.nl? Elke zondag staan de nieuwe folders online.

Wanneer staan de nieuwe folders online?

Elke zondag staan de nieuwe folders online op Spotta.nl en in de Spotta app.

Ik heb een vraag over een product uit de folder.

Zou je contact willen opnemen met de winkel die het product aanbiedt? Spotta is de bezorger van het folderpakket, maar verkoopt geen producten. Spotta kan daarom geen uitspraken doen over de folderinhoud.

Ik wil graag een melding maken van dumping.

Dumping van folders is uiteraard niet de bedoeling. Je kunt je melding doorgeven via ons contactformulier of je kunt bellen met onze klantenservice op werkdagen tussen 9 en 17 uur op 0900-8774636



Mijn favorieten

Moet ik een profiel aanmaken om mijn favoriete folders te kunnen opslaan?

Nee hoor, dat hoeft niet. Maar het is wel handig. Zo weet je zeker dat jouw geselecteerde folders en je postcodegebied altijd bewaard blijven en op elke computer terug te vinden zijn. Een profiel aanmaken is zo gebeurd. Klik op Profiel aanmaken.

Kan ik mijn favoriete folders per e-mail toegestuurd krijgen?

Als je een profiel aanmaakt op Spotta.nl kun je je aanmelden voor de wekelijkse e-mail. Je ontvangt je persoonlijke folderselectie dan voortaan direct in je mailbox. Inschrijven is zo gebeurd: klik op Profiel aanmaken.

Ik wil mij afmelden voor de e-mail nieuwsbrief. Hoe doe ik dat?

Ga naar Mijn favorieten en log in met je e-mailadres en wachtwoord. Klik op Profiel Wijzigen. Vervolgens kun je je afmelden. Natuurlijk kun je je ook afmelden door onderaan de e-mail nieuwsbrief op ‘Afmelden’ te klikken.

Ik wil mijn profiel aanpassen. Hoe doe ik dat?

Log in met je e-mailadres en wachtwoord door rechtsboven op Log in te klikken of klik op deze link. Klik op Profiel Wijzigen en wijzig je gegevens.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Nadat je klikt op ‘login’ rechtsboven op Spotta.nl opent een venster waar je je inloggegevens kunt invullen. Onderaan het venster zie je een link ‘wachtwoord vergeten’ vul hier je e-mailadres in. Je ontvangt vervolgens een e-mail waarmee je jouw wachtwoord online kunt herstellen.

Ontvang je géén e-mail van Spotta (controleer ook je spam inbox), dan zijn je gegevens niet (meer) bij ons geregistreerd. Registreer je dan als een nieuwe gebruiker.

Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. Wat nu?

In dat geval moet je een nieuw profiel aanmaken. Klik in Mijn favorieten op Profiel aanmaken.



Zakelijk

Mijn bedrijf heeft ook een folder. Kan ik deze ook via Spotta onder de aandacht brengen?

Natuurlijk, hiervoor zijn meerdere mogelijkheden. Kijk op onze website: http://zakelijk.spotta.nl

Ik wil adverteren op Spotta.nl. Kan dat?

Er zijn meerdere mogelijkheden: we denken graag met je mee! Neem direct contact met ons op via het contactformulier op onze zakelijk.spotta.nl.