Best Folder Award 2023

22 juni 2023



 

Op 20 juni zijn tijdens het Retail Outook Event in Maarssen de Beste Folder Awards 2023 voor online en papieren folders bekendgemaakt. Naast de publieksprijzen, werden dit jaar ook vakprijzen uitgereikt.

Publieksprijzen
De afgelopen weken kon het publiek in vijf categoriën stemmen op hun favoriete folder. Bij de papieren folders is Dirk overallwinnaar. Thomas Hopman, CCO van Spotta, reikte deze prijs uit. Per categorie zijn de awards gewonnen door:

Groenrijk (Bouwmarkt, Tuin & Dier)
Etos (Persoonlijke verzorging)
Leen Bakker (Slapen & Wonen)
Dirk (Supermarkt & Slijterij)
Action (Warenhuis)

Vakprijs
Nieuw dit jaar zijn de vakprijzen. Een speciaal samengestelde jury heeft voor deze prijs drie folders genomineerd. Tijdens het Retail Outlook Event brachten de aanwezige retailers een stem uit op hun favoriet. HEMA werd uiteindelijk bekroond tot winnaar van de vakprijs voor de papieren folder.

Behalve prijzen voor de papieren folders, zijn er ook awards voor online folders. Alle winnaars vind je op https://bestefolderawards.nl/winnaars.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Het laatste nieuws van InMijnBus

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

Met #Folderkiezer!

Versterk jouw merkimperium en zie op korte termijn omzet stijgen met het Folderpakket!

In dit artikel lichten we aan de hand van een use case over een A-merk tandpasta toe hoe je jouw merkbekendheid en tegelijkertijd korte termijn omzet laat stijgen!

 

Elk jaar 12 keer naar de maan en terug, emissievrij!

Hoe pakken we bij Spotta de last mile aan, zodat deze niet alleen 100% emissievrij is maar ook zo efficiënt mogelijk verloopt?

 

Digitale of papieren folders: Wat is het meest duurzaam?

Is de papieren folder werkelijk vervangbaar door zijn digitale tegenhanger en zijn digitale communicatiekanalen echt zoveel duurzamer? 

 

Uitrol InMijnBus bij eerste gemeenten succesvol

Op 1 december jl. zijn 16 gemeenten overgegaan op InMijnBus. De eerste resultaten bevestigen de positieve bijdrage van het nieuwe bezorgmodel aan het slimmer en duurzamer maken van folderverspreiding.

 

Fisherman’s Friend zet huis-aan-huis sampling in

Om hun marktpenetratie verder te verhogen, heeft Fisherman’s Friend een grote retailcampagne van 1+1 gratis via de Albert Heijn gelanceerd. Als onderdeel van deze campagne hebben ze in week 45 huis-aan-huis sampling ingezet. 

 

01 / 08